Go Back   6th Gen Accord DIY and Performance Forums > The Showroom > Members Rides

Members Rides Show it off and get some feedback from fellow Accord owners

Register to remove these ads


Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #131  
Old 08-01-2012, 02:59 PM
SykVSyx's Avatar
SykVSyx SykVSyx is offline
Senior Member
Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
 
Join Date: Jan 2007
Location: Tee Dot Ohh
Posts: 13,888
Rep Power: 100
SykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit together
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Nice.

Looking forward to seeing the new wheels.

The 3.2 engine cover....should be purple, no?

__________________
J30 + stock auto(past) > J35 + Oddy(present) > 10/21/14 - RIP......Aegean Blue Pearl(future) - ANY QUESTIONS?
Reply With Quote
  #132  
Old 08-01-2012, 03:35 PM
G'sAccord01's Avatar
G'sAccord01 G'sAccord01 is offline
Senior Member
Points: 8,027, Level: 26 Points: 8,027, Level: 26 Points: 8,027, Level: 26
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Apr 2011
Location: North Jersey
Posts: 824
Rep Power: 26
G'sAccord01 is an unknown quantity at this point
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Comptech headers .... What down pipe??
__________________
Reply With Quote
  #133  
Old 08-01-2012, 10:24 PM
JV6's Avatar
JV6 JV6 is offline
Senior Member
Points: 16,001, Level: 38 Points: 16,001, Level: 38 Points: 16,001, Level: 38
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vancouver BC
Posts: 509
Rep Power: 44
JV6 is somewhat reliable
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Nice update man! IMO ww kit looks best on black coupe
__________________
Reply With Quote
  #134  
Old 08-01-2012, 10:26 PM
Valet's Avatar
Valet Valet is offline
IS300 SX > Accord


Points: 17,455, Level: 40 Points: 17,455, Level: 40 Points: 17,455, Level: 40
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Dec 2011
Location: Frederick, Maryland
Posts: 4,703
Rep Power: 45
Valet is more helpful than mostValet is more helpful than most
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Originally Posted by JV6 View Post
Nice update man!
girl
__________________
Reply With Quote
  #135  
Old 08-01-2012, 11:00 PM
kevo's Avatar
kevo kevo is offline
Senior Member
Points: 4,980, Level: 20 Points: 4,980, Level: 20 Points: 4,980, Level: 20
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Mar 2012
Location: Aurora, Co
Age: 25
Posts: 489
Rep Power: 23
kevo is an unknown quantity at this point
Member Photo Albums
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Yup like I said before I just love you car it will be 100% when you through those retros on
__________________
Reply With Quote
  #136  
Old 08-02-2012, 12:53 PM
juiCyyaccOrd's Avatar
juiCyyaccOrd juiCyyaccOrd is offline
Senior Member
Points: 13,447, Level: 35 Points: 13,447, Level: 35 Points: 13,447, Level: 35
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Mar 2010
Location: Mississauga
Posts: 953
Rep Power: 40
juiCyyaccOrd is more helpful than most
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Originally Posted by SykVSyx View Post
Nice.

Looking forward to seeing the new wheels.

The 3.2 engine cover....should be purple, no?

lol, in due time derek, in due time.

Originally Posted by G'sAccord01 View Post
Comptech headers .... What down pipe??
the headers come with a downpipe too =)

Originally Posted by JV6 View Post
Nice update man! IMO ww kit looks best on black coupe
Thanks!!! =)

Originally Posted by cleansleeper View Post
girl
lol, thanks for that =P
]
Originally Posted by kevo View Post
Yup like I said before I just love you car it will be 100% when you through those retros on
thanks! i just need the orders to stop, so i can finish them off =( lol
Reply With Quote
  #137  
Old 08-02-2012, 01:11 PM
SykVSyx's Avatar
SykVSyx SykVSyx is offline
Senior Member
Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
 
Join Date: Jan 2007
Location: Tee Dot Ohh
Posts: 13,888
Rep Power: 100
SykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit together
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

Originally Posted by juiCyyaccOrd View Post
lol, in due time derek, in due time.

thanks! i just need the orders to stop, so i can finish them off =( lol
As I figured.

That would be some 1st World problems, right there!

__________________
J30 + stock auto(past) > J35 + Oddy(present) > 10/21/14 - RIP......Aegean Blue Pearl(future) - ANY QUESTIONS?
Reply With Quote
  #138  
Old 08-03-2012, 11:18 AM
juiCyyaccOrd's Avatar
juiCyyaccOrd juiCyyaccOrd is offline
Senior Member
Points: 13,447, Level: 35 Points: 13,447, Level: 35 Points: 13,447, Level: 35
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Mar 2010
Location: Mississauga
Posts: 953
Rep Power: 40
juiCyyaccOrd is more helpful than most
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly

more pix added at the end. =D
Reply With Quote
  #139  
Old 08-03-2012, 11:30 AM
SykVSyx's Avatar
SykVSyx SykVSyx is offline
Senior Member
Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71 Points: 53,623, Level: 71
Activity: 6% Activity: 6% Activity: 6%
 
Join Date: Jan 2007
Location: Tee Dot Ohh
Posts: 13,888
Rep Power: 100
SykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit togetherSykVSyx has their shit together
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly



YES!!!

Get that M3 trunk lid spoiler and it's done!

Where is the tow hook?
__________________
J30 + stock auto(past) > J35 + Oddy(present) > 10/21/14 - RIP......Aegean Blue Pearl(future) - ANY QUESTIONS?

Last edited by SykVSyx; 08-03-2012 at 12:58 PM.
Reply With Quote
  #140  
Old 08-03-2012, 11:58 AM
Valet's Avatar
Valet Valet is offline
IS300 SX > Accord


Points: 17,455, Level: 40 Points: 17,455, Level: 40 Points: 17,455, Level: 40
Activity: 0% Activity: 0% Activity: 0%
 
Join Date: Dec 2011
Location: Frederick, Maryland
Posts: 4,703
Rep Power: 45
Valet is more helpful than mostValet is more helpful than most
Re: *UPDATED* 8/01/2012 - juiCyyaccOrd's 1998 Honda Accord Coupe EX-L *56K unfriendly


Oh. My. God.


Best damn picture
__________________
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


» Featured Ride
CHECK OUT THIS WEEK'S FEATURED RIDE!



Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3