FS: 1998 Accord Sedan 4cyl EX-L-T, $6500

DarkSideAccord

nadeshiko fobz ftw..
Joined
Sep 19, 2005
Posts
22,031
Reaction score
138
Location
CA
Damn, another OG biting the dust... :sad:

Didn't even know u still had it haha

Where u moving to?
 

sunroof

Well-Known Member
Joined
Aug 31, 2011
Posts
253
Reaction score
2
Location
atl
dam, this is exactly what im in the market for, EXACTLY!!!, ex, sedan, and ready to buy a turbo kit as soon as I get it, sux you are so far away, oh and I stole that last pic lol
 

sunroof

Well-Known Member
Joined
Aug 31, 2011
Posts
253
Reaction score
2
Location
atl
worst come to worst, let me know if you don't sell it and you really gotta go, we might be able to work something out, very nice for sale thread btw
 

Dracord

Well-Known Member
Joined
Mar 17, 2007
Posts
191
Reaction score
0
dam, this is exactly what im in the market for, EXACTLY!!!, ex, sedan, and ready to buy a turbo kit as soon as I get it, sux you are so far away, oh and I stole that last pic lol

If you were really interested, I could load up the car with the stock parts, and probably one set of wheels and tires and deliver it to you then just catch a flight back.

Damn, another OG biting the dust... :sad:

Didn't even know u still had it haha

Where u moving to?

It's been just hiding out under some sheets in the garage, getting out on the occaisonal nice day. Will be moving back up to the Upper Pennisula of Michigan
 

Dracord

Well-Known Member
Joined
Mar 17, 2007
Posts
191
Reaction score
0
Car is looking like it will stay in the 6thgen family :omgbd:
 

NASOHC

Well-Known Member
Joined
Sep 19, 2007
Posts
2,062
Reaction score
8
Location
the O.C.
nice... this would probably sell quick in cali

My car will be up for sale soon in case you know of someone :) I'm in South Orange County area - near OC Housewives, lol.

Car is looking like it will stay in the 6thgen family :omgbd:

Awesome, I remember your car being one of those that motivated me to fix up my car in the beginning... sweet ride!
 
Back
Top