FS: NY/NJ/CT Craigslist Findings

Discussion in 'Cars & Parts For Sale/Trade' started by Nismode, May 29, 2010.

  1. Nismode

    Nismode Well-Known Member

    Posts:
    1,596
    Likes Received:
    7
    Joined:
    Dec 10, 2008
    Location:
    NY/CT
    F u, you bought it? lol, I emailed the guy, he said it was sold :( good pickup
     
  2. Nismode

    Nismode Well-Known Member

    Posts:
    1,596
    Likes Received:
    7
    Joined:
    Dec 10, 2008
    Location:
    NY/CT
    If you're waiting till spring and the ball joints are busted, I'll give you $$ just for the bearings. I have half the swap and I just need rear bearings since I'm an EX. Are you an LX (rear drum, not disc)?
     
  3. acedomain

    acedomain Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    1,204
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 27, 2010
    Location:
    new york city
    i was gonna tell you ...when i remembered you need stuff he already posted that he got it....lol
    dude just get new bearings change them now and not later....:ugh:
     
  4. BlackieCG6

    BlackieCG6 Well-Known Member

    Posts:
    503
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Jan 16, 2009
    Location:
    973, North Jersey
    dude just get new bearings change them now and not later....:ugh:[/QUOTE]

    i was gonna say the same thing, im gonna change those before i install dunno if there good or not
     
  5. acedomain

    acedomain Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    1,204
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 27, 2010
    Location:
    new york city
    i was gonna say the same thing, im gonna change those before i install dunno if there good or not[/QUOTE]

    yea that the only thing stopping me from doing my swap ...cuz i rather ride on something dependable than something that im not sure about that can double my risk and price of damages/and repairs....that and also i dont trust what sellers tell you(seller-''oh i just did the bearings like 2 months ago blah blah blah '' yea no thanks ill just do it again ...the whole point is they will say anything to sell you something(unless i know them of course)
     
  6. sleepy cg3

    sleepy cg3 Well-Known Member

    Posts:
    249
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 26, 2009
    Location:
    Harlem
    Last edited: Aug 19, 2010
  7. acedomain

    acedomain Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    1,204
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 27, 2010
    Location:
    new york city
    cuz you got them from some noob who didnt know the value of his own rims and basically gave them to you for a steal .....but i mean he was the one who set the price so its his loss you where just his knight in armor who came to the rescue and picked them up so quick cash in hand ;)
     
  8. sleepy cg3

    sleepy cg3 Well-Known Member

    Posts:
    249
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Dec 26, 2009
    Location:
    Harlem
    what type of gay **** is that????? ace u scaring me..... :ugh:
     
  9. acedomain

    acedomain Well-Known Member

    Age:
    29
    Posts:
    1,204
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Jan 27, 2010
    Location:
    new york city
    yo idk i slept like 3 hours and went to work took a 5hour energy and was mad wired and just wrote w.e. lol
     
  10. knighthawk1104

    knighthawk1104 Well-Known Member

    Posts:
    2,257
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Apr 15, 2010
    Location:
    New York City
    that's a little femenin..:boohoo:
     

Share This Page