Track day at Buttonwillow

Discussion in 'Sanctioned Racing' started by Johnson, Oct 22, 2013.

  1. Johnson

    Johnson Well-Known Member

    Posts:
    1,578
    Likes Received:
    19
    Joined:
    Mar 13, 2009
    Location:
    SoCal
  2. DarkSideAccord

    DarkSideAccord nadeshiko fobz ftw..

    Age:
    37
    Posts:
    17,746
    Likes Received:
    24
    Joined:
    Sep 19, 2005
    Location:
    CA
    that's on hella big wing :lawl:

    looked fun.. wish i could go haha
     
  3. agginline86

    agginline86 Well-Known Member

    Posts:
    825
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Sep 13, 2012
    Location:
    SoCal
    that wing tho....
    :challenge:
    who said accords can't fly?
     
  4. Varnell

    Varnell Well-Known Member

    Posts:
    1,102
    Likes Received:
    4
    Joined:
    Mar 16, 2013
    Location:
    Charlotte, NC
  5. 20-CG5-01

    20-CG5-01 KanomNom

    Age:
    27
    Posts:
    2,646
    Likes Received:
    12
    Joined:
    Aug 28, 2010
    Location:
    Kodiak Alaska
    ****ing amazing Johnson! Glad to see the car is put to good use.
     
  6. bairdandrew77

    bairdandrew77 Well-Known Member

    Posts:
    443
    Likes Received:
    0
    Joined:
    Mar 15, 2012
    Location:
    Utah
    Is that the stock J30? I bet that thing hauled @ss on the track! I couldn't help but notice, it looks like the side of the bumper came loose in the 4th picture :lawl:
     
  7. Chorilored

    Chorilored Well-Known Member

    Posts:
    608
    Likes Received:
    1
    Joined:
    Nov 29, 2007
    Location:
    So_Cal
    lol i was driving next to the skyline, s2k and Mercedes on my way back from san fran.
     
  8. Johnson

    Johnson Well-Known Member

    Posts:
    1,578
    Likes Received:
    19
    Joined:
    Mar 13, 2009
    Location:
    SoCal
    Thanks!

    No, j32a2. Yup, I went off in the dirt and my oem lip shattered in 10+ pieces.

    Nice!!
     
  9. RedRyder

    RedRyder Be a better driver

    Posts:
    19,200
    Likes Received:
    64
    Joined:
    Sep 5, 2008
    Location:
    Fawking, OH
    Looks like ripping good fun, Johnson. Such a nice open track with a good mix of everything. Love seeing an Accord stretch its legs lol, thanks for sharing.

    Glad there was no accident btw.
     
  10. DrOwZee

    DrOwZee Well-Known Member

    Posts:
    5,742
    Likes Received:
    12
    Joined:
    Jul 12, 2008
    Location:
    santa ana
    Soooo are you going in December??
     

Share This Page