Missing that vtakk?

US3D98

Well-Known Member
Joined
Feb 15, 2008
Posts
220
Reaction score
0
Location
Houstonnnn
Anyone ever misses that vtek after going from a honda to another car?
lol i sure do i mean my mazda 3 is decent 2.3 just like my old accord but
its not the same with the kick ha
 

DarkSideAccord

nadeshiko fobz ftw..
Joined
Sep 19, 2005
Posts
22,035
Reaction score
138
Location
CA
lost mah vtek years ago...

glad u got the mazda 3 :beer:





















it was my suggestion btw :hide:
 

ryan s

they dont think it
Joined
Dec 27, 2005
Posts
21,511
Reaction score
144
Location
be like it is
cant wait to replace my vtec with another variable valve technology that also starts with a V :147703263745b138a51
 

US3D98

Well-Known Member
Joined
Feb 15, 2008
Posts
220
Reaction score
0
Location
Houstonnnn
I hardly ever hit v-tec cause I cruise all the time.
i cruised a lot too cause im anal on gas hah but still every now and then i jus push it a little cause i kno its there lol

lost mah vtek years ago...

glad u got the mazda 3 :beer:





















it was my suggestion btw :hide:
thanks mann lol yea the color on my car is kinda rare so i b turning heads hah
i wanna put a sri but im taking it slow ha one by one

cant wait to replace my vtec with another variable valve technology that also starts with a V :147703263745b138a51

stop teasing and tell us haha:driving:
 

ryan s

they dont think it
Joined
Dec 27, 2005
Posts
21,511
Reaction score
144
Location
be like it is
its not a toyota (VVTi)...so that should narrow it down :)

actually...that narrows it down a LOT :lawl:
 

ryan s

they dont think it
Joined
Dec 27, 2005
Posts
21,511
Reaction score
144
Location
be like it is
mehro3735.jpg
 
Back
Top